my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 25, 2011

senaman ringan

nme pn tak kola an, so aku lepak je ah ane2 .. g gunung lambak ah, g tasik ah.. macam2 aku g. g merempit ke bp mall ah.. huh, emg bahye, smpai kene ngorat ngn mamat nek kete ue, dari air itam meyh dia kejo, smpai ah ke bp mall. dia blah coz dia tak perasan aku msok kanan., cian demo. huhuhu. hensem meyh.. huhu, sempat agi ek??
aku bosan ah dok luo, tgal agi seminggu tamat tempoh aku kene gantung asrama ni, hem, lama tu. aku tak sangup nak berhadapan dgn pelbagai rintangan agi, sabar kan jelah ek.. macam2 dugaan kat luo ni, lebih2 agi sal kewangan. huh emg payah.. tak payah cite, sume dah tahu , gerenti bermasalah pnye sal duit.
walaupun masalah betimbun, aku still menegakkan personal aku, hepy is no one.. hem, aku still hangout ngn adik aku , n aku akan membuang prob aku sejauh2 nye.. n aku lau leh tak nak igt agi sal tu. he, citer sikit sal cerita hangout aku. pape pun.. succes in life

No comments:

Post a Comment