my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 23, 2011

bersamanya

huhuhhuhu kengan bersama meber kluang aku. umairah.. time ni 22 jun 2011 aku sje lepak ngn dia. bosan lah kata kan. so lepak je lah kat bando. time ni baru pas men bowling. huhuhu
 huh tak senonoh tol muke cm ni ek.. tu lah, suroh posing main2 lak dia. hah ni lah akibat nye orang degel . ape pun tak leh. skunk dah msuk blog, hah tanggung lah malu sendiri
huh posing jek lebih. beli tak jugak ape seh.. aku bse lah, sje menyebok;;;
peh.. time ni aku tak leh bla. dah a aku tgah skit, leh lak minah ni ketawa kan aku, aku pn x thu lah asal tbe2 kaki aku leh tersimpul kerbau lak an. peh, tragedi2.... skit meyh. lau tak skit tak pe ah jugak . emg minah ronggeng tol ah. bukan nak kecian tapi madah nak ketawa kan aku. peh,. bisa bagai di tusuk paku. huh

No comments:

Post a Comment