my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 25, 2011

baby gurl...

hureiiii
my member dah bersalin. dapat baby gurl... best nye dia lhir 25 jun 2011... baby gurl..best nye.. aku dapt berite mlm tadi, aku nak tgok dia tapi skunk aku kat kluang, jauh lah nak ke sane. agi pun skunk aku nga prob ngn member. so , tiber mase nt aku akan tgok gak.. dont wory.. cpe member aku tu?? ni dia norazura aziz.. 
aku ngn dia dah berkawan lama, so pape hal mesti aku pn rasa gak. walaupn dia nga sedih atau hepy. best dapat member sehati sejiwa ni. wat jahat sme. lau dah baik, same2 baik.. hehehe, ape pn tak leh ah.. he,. aku rindu kat dia. lama tak jmpe dia, ni lau jmpe,. gerenti satu hari tak ckup tak.. pling2 pn kitorang akan plan ape2 pn walaupn merepek untuk satu hari kitorang hangout.. 
(pic baby akan datang...........)

No comments:

Post a Comment