my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, June 27, 2011

member ku

mereasa kehilangan member emg sakit an.. hem, aku dah tak tahu nak cakap cmne agi ni, aku dah tekanan giler, dah a ari ni aku kene surat saman. huh, ane aku nak cekau duit ciot... hem, tekanan abes,.. dua kali aku kene tahan polis roblok... huh ape seh badi tol.. 
masing2 ade masalah fmili, first anep, mak bapak dia dah nak bercerai. huh ape la nsib.. hem, kitorang emg cmni ek? member sejati so same lah, sume masalh ngn fmili, tah badi ane tah an leh jdi cmni.. huh . bermasalah .. kitorang emg bermsalah. cian mak bapak kitorang yang melahirkan kitorang. 
pastu si ammar lak, kitorang dah sampai kluang dari jb, bad cakap abg ammar cari dia, huh, mak bapak dia nak benti kan dia kola, bapak ah.. aku dah kehilangan member yang selama ni menemani aku di saat aku sedih n hepy.. walaupun ramai yang membenci dia. tapi bagi aku, dia okey.. aku tak de perasaan selain member terhadap dia. 
time aku nga lepak makan kat kedai umi atas bastand kluang tu, abg ammar leh lak jumper kitorang, so cm ne ek?? aku terpaksa lah diam diri.. n ammar ikot abg dia, aku alek uma, bad cakap ammar dah benti kola. n aku just sempat jmpe ammar time dia bagi rayban kat aku jek, tu pn aku tak sempat cakap ape2 n dia blah terus, peh, sakit hati aku,, 
aku dah tak tahu cm ne nak jmpe dia agi, tah bila aku dapat jmpe dia agi.. aku mesti akan rindukan dia. dia spm thun ni, sme cm aku,, tapi??? mcm ne ngn spm dia. cm ne ngn mse depan dia nnti?? aku nak sangt together masalah ngn dia, n aku tak sgup lepaskan member bual aku cm tu jek.. hem... ape lah nasibb, aku harap sume ni ade hikmah nye.. moga aku dirahmati tuhan.
 yang seblah kanan tu anep n yang seblah kiri tu lah ammar. dua2 gonjol.. n diorang lah member terbaik aku.. aku sayang diorang!!!!!!!!!!!
     huhuhu ni time aku kat danga bay ngn dioran.. 27 jun 2011,, mse paling hepy n mse paling aku benci!!!!!!!!! aku kehilangan member n aku kene SAMAN.. hahahahah

No comments:

Post a Comment