my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, June 20, 2011

tekanan jiwa

memang aku selalu rasa di hina di caci, tapi aku tak leh tahan lah lau dah sume orang yang ada di sekeliling aku sentiasa menyalah kan aku dan selalu memberi tekanan kepada aku. aku tak leh di beri tekanan. aku leh wat ape yang diorang nak lau aku di beri kebebasan,. maksud aku bebas bukannya bebas 100%. tapi separuh je ah. hem, nak dibuat cerita, aku di gantung kola, pastu akak aku no2 tu mara2 aku n sibuk col hem skola aku n nak benti kan aku kola n biar aku amek exam spm jek nti, .peh dah tu aku nak beljar cmne ek? bodoh nye. tpi dia cakp hem tak bagi bentikan kola, lau benti nti tak leh amek spm sebab aku dah banyak kes. pastu dia cakap nak biar aku jdi cm anak dia yang dah bnti kola n nti amek spm jek thun 2012, eleh aku tanya anak dia, ank dia tak nak pun amek spm. ape seh,, sebok banggakan anak yang baru umo 16 thun y dah menggatal nak kwen tu. awek dia dah a umo 20 thun. huh mak ngn anak sme jek. pastu akak cakap lau aku wat hal agi, dia tak nak amek tahu sal aku n tak nak tolong aku agi.. walau pun sepenting ane, dia tak nak tolong aku langsung hemmmm. lantak ko lah, aku tak perlukan pertolongan ko. akak2 aku y len ade. n dia cakap nak bio aku jadi bodoh cm akak2 yang len, peh, senang cakap ek.... kene ngn abg atas aku lak, dia cakap dia tak nak amek thu sal aku agi, walaupun aku mati tpi jalan.. hem, sampai cmtu skli an. skit tau aty aku, ngn perangai pwe aku yang kengkadang menyakitkan, sebab dia tak pernah nak amek berat sal aku, aku sedih sgt,. .tak pe ah, mungkin ade hikmah di sebalinya

No comments:

Post a Comment