my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, June 17, 2011

gantung.................

peh, pedup meyh kene gantung asrama 2 minggu,, nsib bek tak 2bulan, honeymoon kitew,, huhuhuhu . ape seh, dapat pengetua cam ape2 tah, benci tol aku, aku dah a kantoi couple, cam cial, pastu dh kene gantung tu,,, tak payah la nak maki2 kitorang walaupun kitorang dh wat hal. hal kecik je kot, bukannya sampai kitorang men romen. bodoh tol lah... emg nak mati tol la pengetua ni, emg cilake... masalah nye lau bende yang dia cakap tu kitorang wat tak pe gak, ni masalah nye skunk ni kitorang tak wat bende2 tu.. peh, kene lak ngn pwe y emg kaki sekolah, pastu takut kene gantung skola, nk mara aku lak. ngt aku kene gantung asrama ni muka tak malu ke? emg la leh kola tapi muka tebal ah nak ke skola tu.. peh, skit gak aty an.. hem, aku pun tak paham ah, pastu dy leh lak cakap aku ni lurus sangt g beratur time cikgu panggil budak2 kne gantung, peh, lau aku tak turun lagi ah kene maki aku kat ctu. dia pk nak lepas je,,, dah tu aku ni?? dia tu ok lah dh lepas, aku ni hah yang emg dh kene gntung ni, nak cakap ape agi???? ish!!!!!!!!! bodoh.

No comments:

Post a Comment