my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 16, 2011

dia dan dia

muhammad amirul akmal merupakan ex boy aku dak sm vokasional 09/10.. dy cute sangat and seorang yang agak manja. lau dia cakap dia nak ubah kereta dia, dia akan ubah walau macam mana pun caranya. dan dalam masa yang singkat dia dah ubah kereta dia. macam2 yang akan dia ubah, dari luar hingga dalam. dan tidak ketinggalan nama aku dan dia akan disematkan di ane2 port yang sepatutnya. dia seorang yang style tinggi, dia jugak seorang yang pandai bermain dengan imej. agak cerewet dalam pemakaian dan penampilan., tapi semua pendapat tentang ape yang disampaikan adalah yang terbaik. tapi, kelemahan dia adalah, dia akan selalu meminta pendapat aku sebelum melakukan sesuatu dan dia tak pernah wat something tanpa pengetahuan aku melainkan hadiah beday aku last year. so sweet... aku rindukan dia dalam mimpi. dia selalu mengikuti ayahnya menjalankan tugas sebagai pemandu arah bagi pelancong. dan kadang kala aku join untuk menghilangkan bosan. so, selama aku bersama nya, aku sentiasa hapy. but, dia merupakan seorang yang keras kepala... lau dia cakap dia nak, dia akan cakap nak selamanya. sebagai contoh : kereta dia sendiri.. dia sangat sayang pada kereta dia..
izzuddin hasni merupakan boy aku skunk. aku syang sagt kat dia cam aku sayang kt ex boy aku. coz dia banyak persamaan dengan ex boy aku.. tapi aku tak leh sama kan mereka coz setiap manusia emg ade persamaan tapi banyak perbezaan. iedin seorang yang cool, sempoi, tapi maybe dalam diam dia pasti akan rasa cemburu, marah dan sebagainya lau aku ngn laki len. yelah boy ane tak marah lau gurl dia rapat ngn laki len an. so, aku akan berusaha untuk merenggang kan diri aku dari berkawan ngn member laki. walaupun mengambil masa yang agak lama, aku tetap akan berusaha. aku nak menamatkan konvoi aku, tapi aku tak leh coz konvoi dah sebati dalam hidup aku. aku nk selalu hangout ngn member2 untuk hilangkan bosan dan strees.. so, mapkan aku coz tak leh lupakan konvoi tapi aku akan cuba kurangkan penyertaan... iedin jugak sorang yang agak manja dan apa yang dikata, itu lah yang dia nk. so, iedin pulak tentang basikal. tak abes2 ngn fixie dia. yelah orang dah minat basikal la katakan. aku ni dah lah tak tahu sal basikal. so sikit2 aku kene lah mendalami perasaan orang yang minat basikal.. dia nak fixie, sekali dia cakap, dia akan cakap selamanya selagi fixie tak de kat depan mata dia. agak nya lau kawen ngn iedin ni kene nek basikal kot.. huh, maut... hehehe. dia paling pantang lau orang mungkir janji dengan dia. macam time beday dia, dia paksa gak balik tapi ape leh wat an... time beday dia, asrama tak alek. so, terpaksa lah dok asrama dan cume dalam anggan jek wish beday dia.. huh so sad.. hemmm..
pape pun aku akan cuba mengekalkan izzuddin hasni di carta teratas selamanya macam aku meletakkan muhammad amirul akmal satu ketika dahulu.. dan map kan aku coz aku tak dapat lupakan muhammad amirul akmal dari ingatan walau sedikit pun, iedin. aku akan terus menyimpan kenangan bersama muhammad amirul akmal dan aku akan sentiasa menjadikan izzuddin hasni sebagai kekasih aku yang kekal selamanya. Insya Allah.. dengan keizinan-Nya.

1 comment:

  1. i want fixie,,, fixie the best, jiwa raga. hak3... hidup mtb.. malaysian mauten bixe, n rode bike, hak3,,... meriahnye lau de fixie, best2. hak3... fixie, fixie,fixie, i waithing 4 u,,, hu3,, sabo je la,, hak3.....

    ReplyDelete