my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 16, 2011

kenapa mesti ade mereka

adus... baru nak masuk tido. kenapa ade je yang mengganggu aku malam2 bute ni????wan (ridzuan) kenapa mesti dia yang ganggu aku malam2 ni???
aku tak mengharapkan dia kembali,aku dah lupakan segalanya tentang dia dan dia dah terkeluar dari senarai aku. dan aku takkan menerima dia kembali...aku takkan termakan pujuk rayu dia, walaupun dia nekad untuk bunuh diri atau apa jua. aku tidak akan menerima dia kembali.. dia berumur 23 tahun, tapi kenapa perangai cam budak2, fikiran tak matang langsung!!!!
aku dah benci dia semenjak dia meninggalkan aku kat tepi jalan, huh time tu hine nya aku!!!
bayangkan lah kat tepi jalan yang penuh dengan kenderaan yang lalu lalang. n time tu sume hon aku dan aku dah tak tahu nak wt cam ne agi,. yang aku perlukan ialah jaidi iaitu member aku. tapi aku pun tak sangka yang member aku ni rupa nya ade perasaan terhadap aku.
so nak di jadikan cerita dia ni dah tangkap cintan kat aku lak.'
jenis aku , aku tak amek port sal diaorang. sebab nye aku dah anggap diaorang ni cam mber aku. so aku tak kan pernah anggap diaorang sebagai pwe aku.
aku pun tak tahu nape yang penting, sekali aku cakap dia member aku. akan selamanya dia akan jdi member aku. dan untuk jadi pwe aku, jauh sekali dari pandangan.
dia sebagai member, walaupun aku tolak cinta nya mentah2 dia still nak rapat ngn aku coz dia cakap aku berbeza dari pompan yang len. emmmm tulah laki, kta2 manis sungguh menyayat hati, tapi korang yang perempuan kene hati2 sebab nye lelaki ayat je manis, tapi haram ade cuke dalam nye...
aku sebagai perempuan, aku tak suke kawan ngn pompan sebab aku sendiri perempuan dan aku tahu sifat2 pompan. jadi aku suka kawan ngn laki sebab nanti aku akan tahu perangai budak laki. terutama yang suka permenkan perasaan pompan/ aku sendiri pernah terkena dan aku tak sanggup untuk terkena lagi

1 comment:

  1. syg? hu3, relex la, pe ni tuching2, yg lpz2 2 bia la, mulai i skrang cube bze kn pkwe ngn kwn.. kwn2, x bermkne pkwe diabaikn..?? jge batas pergaulan ngn kawan, so far it ok lau kawan, try buat kawan ngn pmpuan pulak,, walau smbong macam mane die 2, hina die, die ciptaan tuhan, setiap manusia x kn ade yg x pnh wt kesilapan,, manusia mmg, penuh dngan wahana, dan celanye.. iktibar kn diri, inshaallah...

    ReplyDelete