my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 5, 2011

siapa aku dan siapa dia

sayang.. hem, sellu aku cakap perkataan tu tapi nape skunk tak ek?? hem, aku pun tah tahu, maap kan aku sayang, aku terpakse lepaskan kau pergi,, aku ade masalah yang sangat besar dan aku tak nak kau termasuk dalam masalah yang melanda aku ni,, aku rela kau pergi daripada kau menanggung penyiksaan aku, dan aku sebenarnya tak nak kau masuk campur dalam urusan aku yang ini. aku tahu, kau pun sebenarnya kurang minat untuk ade masalah, dan kau seorang yang selfish! map lau bahasa aku agak kasar,tapi ni lah hakikatnye, kau adalah selfish.. kau pentingkan diri kau sendiri, kau tak pernah memahami aku, kau lebihkan kerjaya kau, dan kau selalu abaikan aku. kau perlukan aku time ko bosan sayang.. kau buat aku macam aku ni seorang insan yang tak punya perasaan.. aku tahu aku cume insan lemah yang tak punya apa2.. tapi yunk, kau tahu tak yang aku perlukan kau sebenarnya. emang aku ramai kawan, ramai yang menyenangi aku,, tapi aku perlukan kau sebagai insan yang aku sayang.. aku lepaskan kau demi kau dan demi aku, demi kau bebas bersama teman2 kau,, dan juga demi aku hidup tanpa tekanan. yunk, kau tahu tak aku tertekan dengan sikap kau yang menganggap aku sebagai teman biasa, yunk, kau tahu tak aku macam diperalatkan yunk.. aku sayang kau cinte kau sesungguh nya,, tapi, ape yang terjadi skunk?? kau hina aku dalam diam, kau memperkecilkan aku dalam diam.. sungguh besar permainan kau sayang. aku tak sangka, permainan yang aku cipta rupanya ada player yang lebih arif mengawalnya.. aku akan buka game satu hari nnti, akan aku bermain di dalam nya bersama kau dan kekasih hati kau.,. ingat sayang, permainan belum bermula, dan permainan akan bermula tak lama agi, tunggu kedatangan aku dan aku akan insert kau ke dalam nye..

No comments:

Post a Comment