my name!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 15, 2011

siapa dia???

emmm, 3.4.2011 merupakan tarikh keramat aku. huhuhu aku dah jumpe kekasih baru.em nme dia sape ek??biarlah rahsia. aku harap dia bukan cam lelaki len yang pernah permenkan cinte aku.. aku tak nak dia wat aku cam laki2 len yang cume pandai berkata-kata tapi penuh dengan dusta,. aku kenal dia awal tahun aku masuk sm vokasional kluang, time tu aku just anggap dia cuma kengkawan aku jek.tapi, tipu lah kalau aku tak de simpan perasaan kat dia an??? emm, cam tu lah lumrah kehidupan. tapi memang aku tak sangka yang aku akan memiliki dia seperti sekarang ni. sebab nya sebelum ni aku ade pwe n dia pun ade awek. tapi lepas aku putus ngn pwe aku sebab aku kene tinggal kat tepi jalan, aku mula tertanya-tanya sal dia sedangkan sebelum ni aku tak pernah terpikir nak contac dia., maybe jodoh kot. aku pun tak tahu ah sal ape, yang penting aku harap dia dapat membahagiakan hidup aku .. tapi aku takut keadaan dulu jadi lagi,. emm, mak aku cakap jangan buruk sangka kat orang len coz tak bek takut nanti orang tu akan buat betul2, ane lah tahu an???

1 comment: